Tropiciele

08.04.2018 r.

earKolejne zajęcia z cyklu ..5 zmysłów” dotyczyły słuchu.

07.04.2018 r.

DSC00172z wielką niecierpliwością na wyniki konkursu ,, Witaj wiosno" organizowany przez Szkołę Podstawową nr 46 w Białymstoku,  w którym wzięły udział nasze dzieciaki.

30.03.2018 r.

20180327 124507W przedszkolu z każdej grupowej tablicy spoglądają na nas kurczaczki, zajączki, kolorowe jajka. My też mieliśmy w planach wykonanie wielkanocnych pocztówek, ale rano ktoś zapukał do drzwi.

24.03.2018 r.

zaba plaz 19948927Zielona ściana tataraku, w zielonej wodzie macza kiście.

Zielone żabki o zachodzie, na grzebieniowe skaczą liście.

Aż się zadziwił bociek stary, co na wieczorny wyszedł łów,

że rozszumiały się szuwary, tysięcznych echem żabich słów.

Kumie - kum,  gdzieżeś – tu! 

Pluśniesz? – plusnę.  No to pluśnij – plum.

23.03.2018 r.

Galanthus nivalis,, W marcu jak w garncu”- mówiły nasze panie. Wiemy już co to znaczy. Wybraliśmy się więc na spacer, by odnaleźć wiosnę i zaprosić ją na dobre do nas.

23.03.2018 r.

pol pl Laska wanilii 1 sztuka 18 22 cm 248 1W jaki sposób dzieci poznają otaczający świat? Poprzez zmysły: dotyku, smaku, wzroku, węchu oraz słuchu. Już małe dziecko można uczyć nowych zapachów czy rozpoznawania tych, które zna. Ma ono bardzo czuły zmysł powonienia– rozróżnia zapachy, które dorosłym wydają się takie same lub są dla niego ledwo wyczuwalne.